Internetcafé, ohja!

Sitter inne på ett internetcafé nu, kommer formodligen sitta inne rätt mycket framöver, med tanke på att det  bara kostar 1.50 kr/timme.
Igår kom vi äntligen fram till Boracay efter 2 nätter i Manila, hela resan (från ena hotellet till det andra) tog c.a 7 timmar. Jobbigt.
Jag har köpt en hel del, såklart ;)
  • Böcker/Tidningar: The Wallflower vol 1&2, en mangatidning, två exemplar av en tidning med gitarrackord och lyrics med bl.a 2NE1 (ett exemplar är till Sanna, ofc)
  • Kläder: Ett svart linne,   en vit T-shirt med Tokyo-tryck och ett tunt, brunt linne fr[n Guess
  • Skivor: Big Bangs debutalbum, Lady Gaga - The Fame Monster, Super Junior - Sorry Sorry
  • 14 Anime/Live action DVD:er: (Elfen liedx3, Higurashi no Naku Koro Nix3, Antique Bakery, 100 days with Mr. Arrogant, Jigoku Shoujo Mitsuganex3, Death Note live action, Koizora) Ungefär 16 kr/st, dock är de brända, såklart.
Det fanns faktist ett exemplar  av den där lyrics/chord-tidningen med Boys Over Flowers på framsidan, tänkte köpa som present åt någon men den var  dock väldigt sliten, så jag köpte inte den. Sedan  fanns det en (SS50 eller vad den nu heter) skiva! Men jag  har ju inte hört dem, så jag köpte inte. Men det finns faktist hela hyllor med Koreansk pop här! Och annan bra musik också, såklart. Jättetrevligt. Koreanerna i badkläder är också fina. :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh! Shit vad jag är AVUNDSJUK! Jag skulle ha köpt upp alla pengar på en dag :D

2010-02-21 @ 10:11:12
Postat av: Anna

Kul! :D Hoppas att ni har det mysigt med soligt väder, och btw.. JAA! Du solar för min skull! <3

2010-02-21 @ 12:31:12
URL: http://annaawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åhh, tycker du ska köpa lite till mig!! wink wink



nejmen, hoppas du har det trevligt där borta! :)

2010-02-21 @ 19:53:31
URL: http://stenigt.blogg.se/
Postat av: N00b

tycker du kan köpa death note, wolf's rain, fullmetal alchemist till mig också ^^

2010-02-23 @ 16:47:26
Postat av: Sanna

JAG SER DRAMAT TILL WALLFLOWER!!!!!!!!

alltså inte animen utan dramat o:

det är väldigt kul :3 men det håller på att sändas i japan så jag får sitta och vänta på att någon ska sätta eng. sub. :3

BIG BANG, super junior O___O

lady gaga D: </3

10 days with mr.arrogant <3

härma mig mer med koizora ._.

haha nej då :3

SS501 är underbara, om du ser fler skivor med dom så ska du köpa för ditt eget bästa, du kommer dö av lycka O__O

2010-02-24 @ 07:57:29
Postat av: my

dessi e du knäpp ?! ss501 e ju så jävla bra ! kim hyun joong e ju me ( ji hoo från boys before flowers) fan hade man hitta en sån skiva hadde man ju aldrig tvekat:) hoppas du har de kul annars vi har i allafal haft as kul :D

2010-02-25 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0