Coconut

Hejhej!
Nu är det så här att (snäll som jag är) har jag köpt lite presenter åt mina vänner där hemma! Jag hittade enposter som var misstänkt lik de från Boys Before Flowers (en tjej, fyra killar varav en med brunt hår, och en hade lockigt) så jag köpte den. Och det visade sig vara drygt 10(!) postrar! För endast 15 kronor! Så om det är rätt blir det iallafall lite utdelning där hemma. Om ni vill ha alltså. En tänkte jag faktist ta själv, jag menar, skit samma om det inte är dem från BBF? Heta är dem, och det gillar vi!
Sedan har jag köpt en liten del av Nadjas födelsedagspresent ;)

Mer shopping också! 3 brända CD's, 2NE1, Wonder Girls och 4 Minute, plus att man fick med låtar av Super Junior och G-Dragon! Och en vattenvast glittereyeliner och lite mera smink!
Och Idag.. har det hänt mycket. Har åkt ned till mormor där jag verkligen vräkte i mig färska kokosnötter (det är ju så jäkla gott!) De har verkligen en hel del där! De har, utöver kokosnötterna; Guava, bananer, annanas, "calamansi", mango och papaya! För att inte tala om risfälten!

Vi ses!
Saknar inte Sverige, men saknar er! In på facebook oftare säger jag bara!




Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag vill oxå äta frukt! :D och vara i Philippinerna...

2010-02-26 @ 16:02:19
Postat av: my

mena fatta chill att bah gå och ragga på heta korianer hela dagarna :D

2010-02-26 @ 16:24:36
Postat av: Jennifer

haha, det var typ flera år sedan sist jag åt kokos :(

2010-02-26 @ 21:21:45
URL: http://stenigt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du vet att jag hatar facebook!

Men du! hittar du något med SS501 måste du köpa det, skitsamma om du hört eller inte, vi alla älskar dem!

Saknar dig D: <3

2010-02-27 @ 13:16:12
Postat av: Jennifer

DESSI, HUR MÅR DU, ÄR DU OKEJ, ÄR DU VID EN SÄKER PLATS, DU ÄR VÄL INTE DÖD :(((((((

2010-02-28 @ 02:10:24
URL: http://stenigt.blogg.se/
Postat av: ANJA

alltså jag for runt på bloggar och helt plötsligt kom jag till din och så fick jag se mitt namn, och så läste jag texten och AHHHHHHHHHH

jag vill jättegärna ha, vad du är snäll C: <3

jätte jätte snäll mhm ~ :D

2010-03-12 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0