TaeYang it is! (Varning för fangirlinlägg)

Hej igen då!
Jag trivs verkligen jättebra här och det kommer kännas jätte konstigt att åka hem till Sverige igen sen. Sedan måste jag erkänna att det finns väldigt många snygga turister här (Undrar om de märker hur utstirrade de egentligen är?) men det är fortfarande inte samma grej om man inte har någon att dela glädjen med! Till exempel på flygplatsen i Qatar, då var det verkligen jättemånga fina personer, de flesta i glasögon dessutom! Och gissa om jag inte tänkte på en viss Rebecka då? Nä nästa gång får några personer allt följa med, fatta kul vi skulle ha! ;) Liksom Sanna, Rebecka, Linda, Dessi m. fl. på en strand med avklädda asiatiska pojkar, that would be liek totally awesome!

Visst, det är kul att titta på heta koreaner i verkligheten, även om jag är själv, men det är ju också jävligt roligt att titta på älskling-TaeYang som jag faktist delar med Linda.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha dem skulle känna sig LITE utstirrade om vi alla vore där!;) TaeYang is the f*cking dream boy! :D

2010-02-22 @ 18:20:46
Postat av: Sanna

haha stirra får man :D

fota också?

alltså åh jag vill vara där med dig, asiatiska pojkar i glasögon/badkläder O__O <3

2010-02-24 @ 07:59:26
Postat av: Sofie

Fyfan, jag vill också stirra på heta koreanska halvnakna killar! D: Ta bilder! 8D

fast nu när jag tänker efter skulle de bara bli rädda för mig, så soo jag skulle stirra (Jag menar, när jag var i Sthlm i vasamuset stalkade jag några oanande japaner, jag tycker synd om dem såhär i efterhand,ehe.)

2010-02-25 @ 20:10:13
URL: http://kakera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0