Brb Philippines

Jajamen, idag åker vi! Jag är faktist lite spänd inför resan. Det kommer ju bli helt sjukt kul, men jag kommer sakna mycket och många.
Det blir lite konstigt att inte ha en Sofie, Jennifer, Patrik och Elli att prata med efter skoldagarna, det blir konstigt att inte ha någon att dumma sig med (syftar på Sanna/Rebecka/My haha) och konstigt att inte ha någon att fangirla med! (*hrm*AmmiochLinda) Oavsett om det är TaeYang eller Ichiban-boshi;) Dock så tror jag att jag klarar mig ganska bra utan prov och tidiga mornar, eller hur?
Nä, men allt kommer bli ganska ovant, men samtidigt så sjukt kul! Hoppas jag inte blir för brun bara. ^_~
Föressten så fick jag tillbaka två prov idag, och det gick ju faktist riktigt bra! MVG på SO-provet och 45/50 på engelskan, det gillas!

Mina vänner och jag är.. speciella. Minst sagt.
:) <3 ballast.Sofypaj och sockersoppa
But hey, that's why I love them ;)

Så många fler personer borde egentligen vara med på bilderna, men känn er inte bortglömda! :c


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ha det bra i filippinerna!

2010-02-16 @ 16:15:16
URL: http://stenigt.blogg.se/
Postat av: Nadja

Kommer att sakna dina söta små kramar på rasterna... :(

2010-02-16 @ 17:38:50
URL: http://soderena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0